کلمة المفتاح پیامدهای خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوریان، محمد ؛ مؤلف : افشاری، مرجان ؛ احمدی، امینه ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 195 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبربرنامه درسی وارونهمولفه های یادگیری خودراهبرپیامدهای خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیریبرنامه درسیرویکرد وارونهآزمونفراگیرانخودمدیریتی