کلمة المفتاح رویکرد کیفیت خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ارزیابی کیفیت آموزشهای ضمن خدمت بر مبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
مؤلف : مهری، داریوش ؛ غلامی، محمود ؛ مرادی، شعبان ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1394 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتارزیابیکیفیت آموزشرویکرد کیفیت خدماتکارکنانآموزشکیفیترضایتارزیابی کیفیت آموزشمشتری
-
2.
مؤلف : محمد هادی، فریبرز ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1390 - شماره 6 ISC (22 صفحة - من 32 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیآموزش منابع انسانیرویکرد کیفیت خدماتمدل تحلیل-اهمیت عملکرد