کلمة المفتاح زنجیره تامین خدمت / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بندری، محمد ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛ كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 110 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانزنجیره تامینبهینه سازیزنجیره تامین خدمت
-
2.
مؤلف : صادقی، امیر ؛ والمحمدی، چنگیز ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛ كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 83 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردشبکه عصبیتحلیل عاملیفازیمحصولزنجیره تامین خدمتصنایع لوازم خانگیمدلخدماتمدل ارزیابی عملکرداطلاعات
-
3.
مؤلف : منصوری، سعیده ؛ آذر، عادل ؛ دیواندری، علی ؛ رمضانیان، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 661 إلی 688 )
الکلمات المفتاحية:دوگانگی مشتری ـ تامینکنندهزنجیره تامین خدمت بانکداریشبیهسازی عاملبنیانمنطق غلبه خدمتبانکزنجیرة تأمین خدمتخدمتمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت تولید و عملیات 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |