کلمة المفتاح سازه های تجارت اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالمنافی، سعید ؛ مؤلف : سلیمانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 158 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به تجارت اجتماعیارزش درک شده لذت گراسازه های تجارت اجتماعیریسک درک شدهتجارت اجتماعیاطلاعاتکاربرانمصرفکننده
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نگرشریسک درک شدهاعتماد درک شدهسازههای تجارت اجتماعیمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)