کلمة المفتاح سطح پایین درگیری ذهنی مصرفکننده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : بحرینی زاده، منیژه ؛ رجبی، آزاده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیمؤلفههای بستهبندی محصولقابلیت استفاده مجدد از بستهبندیسطح پایین درگیری ذهنی مصرفکنندهمصرفکنندهمصرفکنندهبستهبندی محصولبستهبندی محصول