کلمة المفتاح سنجش کیفیت خدمات / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
2.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ حاتمی منش، مهدی ؛ بنی فاطمه، سید علی محمد ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 27 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتوب کوالسنجش کیفیت خدماتای نیوزکوالسایت های خبریاخبارمدلمؤلفهکاربراناخبار و اطلاعاتکیفیت سایتارزیابی
-
3.
مؤلف : شهبازی، مهری ؛
مجلة:پیک نور»تابستان 1387 - شماره 22 (8 صفحة - من 3 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیخدمات کتابخانهایدانشگاه پیامنورسنجش کیفیت خدماتسنجش کیفیت کتابخانه