کلمة المفتاح سهولت استفاده درک شده / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : مصباحی، مریم ؛ شیبانی، سارا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهسودمندی درک شدهنگرش نسبت به برندقصد تعامل و مشارکت
-
2.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1389 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهشرکت های کوچک و متوسطتجارت الکترونیکی بین بنگاهیسودمندی درک شدهتجارت الکترونیکفناوری اطلاعاتپذیرش تجارت الکترونیکبنگاههای کوچک و متوسطICTفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری
-
3.
مؤلف : بشیری، مهدی ؛ سرداری، احمد ؛ جنیدی، مهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 443 إلی 461 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمدل پذیرش فناوریسهولت استفاده درک شدهبانکداری اینترنتیسودمندی درک شده
-
4.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ شمس، راحیل ؛ پروین، علی ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»بهار 1386 - شماره 8 ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمدل پذیرش فناوریتکنوگرافیکسهولت استفاده درک شدهمفید بودن درک شده
-
5.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ یزدانی، شمسی ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1384 - شماره 70 ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهبانکداری اینترنتیادراکات فرد در مورد مفید بودنخود اثربخشی استفاده از رایانه