کلمة المفتاح سیستم پشتیبانی مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گلناری عباسی، جواد ؛ شیرعلی کلیشادی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 2544 إلی 2558 )
الکلمات المفتاحية:فروش الکترونیکیعوامل بحرانی موفقیتشخصیسازیکیفیت خدمات وبسایتسیستم پشتیبانی مشتریمشتریاطلاعاتوبسایتموفقیتمدلرضایت مشتریآنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |