کلمة المفتاح شاتل / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- 1.
-
2.
ناقد : زکالوند، نادیا ؛
مجلة:نقد سینما»بهمن 1387 - شماره 62 (2 صفحة - من 66 إلی 67 )
-
3.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
4.
مؤلف : شهباز، عرفان ؛ كاتب مسؤول : رستگار، عباس علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 65 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کار گروهیبطالت اجتماعیگروه خونیتیپ شخصیتی دیسکشاتل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة گزارش 1 |
مجلة نقد سینما 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)