کلمة المفتاح شاخصهای کلیدی عملکرد B2B / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 109 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bتئوری داده بنیادعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
2.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |