کلمة المفتاح شبکه اجتماعی سازمانی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهدیه، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (6 صفحة - من 99 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیخدمات بانکیشبکه های اجتماعیبانکهااطلاعاتمشتریانتبلیغاتشبکه اجتماعی سازمانیسازمانیتجارت
-
2.
مؤلف : کمالی، شیدا ؛ سرلک، محمدعلی ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ اسعدی، محمود ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ساختار منعطفرقابتگراییشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفته
-
3.
مؤلف : کمالی، شیدا ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سرلک، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفتهساختار منعطفشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطی
-
4.
كاتب مسؤول : مظاهری، الهام ؛ مؤلف : مهرآیین، محمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1399 - شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبرفتار استفادهاشتراک گذاری دانششبکه اجتماعی سازمانیپیامدهای استفاده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت سازمان های دولتی 2 |
مجلة تعامل انسان و اطلاعات 1 |