کلمة المفتاح شرکت ایران خودرو / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ نوع پسند، محمد ؛ جمالی، خدیجه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازناستراتژی وروداستراتژیخودروعملکردصادراتورود به بازارهای خارجیایرانخودرو
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه