کلمة المفتاح استراتژی ورود / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پاشازاده، یوسف ؛ عادل، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 143 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:مدلیابی معادلات ساختاریاستراتژی ورودبازار بینالمللی
-
2.
مؤلف : تاج الدین، مهدی ؛ طالبی، کامبیز ؛ رستگار، عباس علی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی شدناستراتژی عمومیاستراتژی وظیفه ایاستراتژی ورودشرکت های کوچک ومتوسط
-
3.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ نوع پسند، محمد ؛ جمالی، خدیجه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازناستراتژی وروداستراتژیخودروعملکردصادراتورود به بازارهای خارجیایرانخودرو