کلمة المفتاح شرکت بیمه ایران / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 3
-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : آبدارزاده، پدرام ؛ صفرزاده، حسین ؛ فتوت، بنفشه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 253 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت راهبردیبرنامه ریزی راهبردیعوامل تعاملیعوامل عمومیبرنامه ریزی راهبردی موفقکارکنانسازمانمدلمدیرانپژوهش
-
3.
مؤلف : ودیعی نوقانی، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 501 إلی 513 )
الکلمات المفتاحية:فروش حضوریترفیع فروشروشهای پیشبرد فروشبیمة مسئولیتبیمهشرکت سهامی بیمة ایراناطلاعات