کلمة المفتاح نمایندگی بیمه / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : مظلومی، نادر ؛ زمانی، محمود ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ ربانی، عارفه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 163 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیبهبود مستمرعملکرد سازمانینمایندگی بیمهاعتمـاد میـانسـازمانیکارکنان
-
3.
مؤلف : افجه، سیدعلی اکبر ؛ خیراندیش، مهشید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:عملکردسرمایه اجتماعینمایندگی بیمهکارکرد های جمعی منابع انسانی
-
4.
مؤلف : جعفرنژاد، احمد ؛ کریمی دستجردی، داوود ؛ فولادوندی، غلام رضا ؛ وفایی یگانه، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1388 - شماره 95-96 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابینمایندگی بیمهفرآیند تحلیل شبکهایالگوریتم براون و جیبسونبیمهمکانمدلتصمیمگیریوزنماتریس
-
5.
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1373 - شماره 34 ISC (14 صفحة - من 86 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بیمهآییننمایندگی بیمه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)