کلمة المفتاح شرکت های اینترنتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میغی فرد، آرش ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق کاریمسئولیت اجتماعیاخلاق کسبوکارخدمات اینترنتیشرکتهای اینترنتیاخلاق کسب و کار
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ نگهداری، امیر نیما ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
3.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 187 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی