کلمة المفتاح شعارهاي تبليغاتي / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رفیع پور، سعید ؛ مؤلف : رحمانی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواانتخاباتکارت امتیازی متوازنشورای اسلامی شهرشعارهای تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : عباسی گرجی، علیرضا ؛ هدایتی فر، صبا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1397 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 131 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیمتن کاویفروشگاه های اینترنتیشعارهای تبلیغاتیمیانگین k
-
3.
مؤلف : طالب، مهدی ؛ یوسف وند، سامان ؛ یوسف وند، علی ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»بهار 1392 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 43 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتخرم آبادمجلس شوراي اسلاميرويكردهاي توسعه محورشعارهاي تبليغاتيتوسعهسیاسیپژوهش
-
4.
مؤلف : طالب، مهدی ؛ ایمانی جاجرمی، حسین ؛ فیروزآبادی، احمد ؛ صادقی، علی رضا ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1390 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 167 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مجلس شورای اسلامیتهرانانتخاباتتشکل های سیاسیشعارهای تبلیغاتیرویکردهای توسعهانتخابات مجلستوسعهتبلیغاتاجتماعى