کلمة المفتاح شهرت از دیدگاه مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ روستاییان، بهناز ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندشهرت از دیدگاه مشتریتو صیه کلامی توسط دیگرانشهرت بانک از دیدگاه مشتریشهرت بانک از دیدگاه مشتریبانکبانکارزش ویژهارزش ویژه