کلمة المفتاح شکستخدمات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
2.
كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛ مؤلف : پوررضا، حامد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»تیر 1399 - شماره 23 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیفعالیت های احیاشکست خدمات
-
3.
مؤلف : ترکزاده ماهانی، علی ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»بهار 1399، سال چهارم - شماره 1 (6 صفحة - من 1 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیشکست خدماتفعالیتهای احیاء
-
4.
مؤلف : علیزاده ثانی، محسن ؛ انوری، فریده ؛ جمالی، فاطمه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیگردشگررفتار مقابلهایشکستخدمات
-
5.
مؤلف : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ كاتب مسؤول : دل افروز، نرگس ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 57 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات