کلمة المفتاح صنعت مد لباس / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رئیسی، مهناز ؛ شریفی، سعید ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدرفتار مصرف کنندهلباسبرندBrandمدگراییمصرف و مصرف گراییFashionDressمصرفمصرفصنعت مد لباسصنعت مد لباسپوشاکپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان
-
2.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)