کلمة المفتاح صنعت مد وپوشاک / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آبار، ولی ؛ فتاح، مجید ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1403 - شماره 6 (14 صفحة - من 131 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی شبکههای اجتماعیصنعت مد و پوشاک
-
2.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحة - من 391 إلی 413 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
-
3.
مؤلف : برزگری، زهره ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»مهر 1402، سال هشتم- شماره 69 (10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستبازیافتپسماندصنعت مد وپوشاکمدزبالهپوشاکضایعاتالیافتولیدمنسوجات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار 1 |
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 1 |
مجلة پژوهش در هنر و علوم انسانی 1 |