کلمة المفتاح ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﺪﻣﺎت / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ مزروعی، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحة - من 56 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد خدماتسرمایه فکری سبزقابلیت های استراتژیک نیروی انسانیدانشگاه و نهادهای آموزشیاستراتژیکمدیرانکارکنان
-
2.
مؤلف : ستاره آسمان، سحر ؛ صداقت، سیدجواد ؛ علیزاده راد، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (22 صفحة - من 43 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهانمشارکت مشتریعملکرد خدماتخدمات دریافت شده
-
3.
مؤلف : خدادادی، محمدرضا ؛ امینی، وحید ؛ الوندی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشرکت های بیمهعملکرد خدماتدانش مدیر فروشارتقا برند عملکرد کارکنان قدیمی
-
4.
مؤلف : محمدی، سارا ؛ پورزارع، هدی ؛ ظفرپور امیرآباد، جابر ؛ باقری، مژگان السادات ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشحافظه سازمانیتحلیل چند سطحیعملکرد خدمات
-
5.
مؤلف : یزدانشناس، مهدی ؛ ادیبپور، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 83 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تبادل دانشرهبری توانمندسازﺗﺤﻘﻖ ﻗﺮاردادﻫﺎی روانﺷﻨﺎﺧﺘﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﺪﻣﺎتکارکنانتوانمندسازتحقق قراردادهای روانشناختیکارکنان هتلمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)