کلمة المفتاح فرآیند یاددهی / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : نیک پی، ایرج ؛ مؤلف : فرح بخش، سعید ؛ ستار، ازیتا ؛
مجلة:تدریس پژوهی»بهار 1393 - شماره 3 ISC (10 صفحة - من 65 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و یادگیریلرستانفرایند تدریسمدیران مدارسمدیرانمعلمانفرایند یاددهیدانشآموزانتدریس معلمان
-
32.
مؤلف : شفابخش کلور، سیده کبری ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن»تابستان 1391 - شماره 37 (5 صفحة - من 21 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:معلمفرایند یاددهیدانشآموزانتدریسوسایل کمکآموزشیآموزش و پرورش
-
33.
مؤلف : درانی، کمال ؛ صابری، قاسم ؛
مجلة:توسعه محلی (روستائی-شهری)»بهار و تابستان 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:جامعهروستایادگیریمهارت های ارتباطیفرایند یاددهی
-
34.
مؤلف : مروتی، زهرا ؛
مجلة:رشد آموزش تاریخ»زمستان 1389 - شماره 41 (3 صفحة - من 42 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:آموزش تاریخکارت های حوادثرو ش های فعال تدریسمعلمدانشآموزانتدریسفرایند یاددهیدانش
-
35.
مؤلف : استفن کاپویز ؛ ریچارد جی . استیگینز ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن»پاییز 1389 - شماره 30 (6 صفحة - من 38 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آموزشپیشرفت تحصیلیارزیابیسنجشدانشآموزانفرایند یاددهیمعلمانامتحاننمره
-
36.
مؤلف : بازرگان، عباس ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 3 ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیبرنامه درسیمیان رشته ایسطح ارزشیابیملاک ارزشیابیارزشیابی برنامۀ درسیدانشآموزش عالیفرایند یاددهی
-
37.
مؤلف : کسائیان، غلامعلی ؛
مجلة:رشد آموزش مشاور مدرسه»تابستان 1388 - شماره 16 (4 صفحة - من 12 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختفرآیند یاددهیشناختدانشاطلاعاتدانشآموزانتربیتدانش فراشناختی
-
38.
مؤلف : میرشمشیری، مرجان ؛ مهر محمدی، محمود ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1388 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریخبرگی و نقادی تربیتیفرآیند یاددهیدختران پایه چهارم ابتدایی
-
39.
مؤلف : ال . دیی . فینک ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد معلم»نیمه دوم آذر 1386 - شماره 215 (2 صفحة - من 10 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری فعالدانشآموزانگفتوگوفعالمعلمفرآیند یاددهیتجربهمشاهده
-
40.
مؤلف : شمشیری، بابک ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»پاییز 1386 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیتارزشیابیفلسفه تعلیم و تربیتنظام آموزش و پرورش ایراناهداف آموزش و پرورششیوههای ارزشیابیدانشفرایند یاددهیمعلممبانی تعلیم و تربیت اسلامی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)