کلمة المفتاح فرسودگی تحصیلی دانشجویان قزوین / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قافله باشی، مهدیه ؛ موسوی، سیده فاطمه ؛ گلشنی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 133 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:هدف گزینیکمال گراییفرسودگی تحصیلی دانشجویان قزوینفرسودگی تحصیلیدانشجویانعملکردکمالگرایی جامعه مدار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات روانشناسی تربیتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)