کلمة المفتاح فروشگاه اینترنتی دیجی کالا / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : هنری پور، محمد ؛ مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (9 صفحة - من 759 إلی 767 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدلذت درک شدهنگرش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارائه آنلاین محصولاتاطلاع رسانی موثر
-
3.
مؤلف : طحان طرقی، فرحناز ؛ قاسمی اقدمی، دکتر مرتضی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 611 إلی 626 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند افزایش خرید قصد خرید مجدد فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
-
4.
مؤلف : زمانیان، علی ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1397 - شماره 4 (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهامیدارزش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریامید مصرفکنندهارزشرضایتمشتریانمحصولات
-
5.
مؤلف : محمدی، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:جذب و نگهداریبازینماییفروشگاه اینترنتی دیجی کالا