کلمة المفتاح فروش متقاطع / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : اسدی، نورالهدی سادات ؛ رضايی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 21 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بیمهاستراتژی فروشفروش متقاطعبازاریابی مبتنی بر پایگاه داده
-
2.
مؤلف : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
-
3.
مؤلف : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجلة:افق بیمه»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 12 (7 صفحة - من 19 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریفروش متقاطع
-
4.
مؤلف : گلرخ، علی ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 381 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:بانکبیمهفروش متقاطعتمایل مشتریخرید متقاطعمشتریبیمهبانکمشتریانشناسایی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة افق بیمه 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)