کلمة المفتاح فشار مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آشوب، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 180 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریفشار مشترینوآوری محصولات سبزتشخیص و بهره برداری از فرصت ها
-
2.
مؤلف : رمضانی، سارا ؛ مشایخی نظام آبادی، المیرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 19 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:تولید سبز مزیت رقابتی سبز فشار مشتری تصویر برند سبز فشار نظارتی خلاقیت سبز
-
3.
كاتب مسؤول : عابدی، علی ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (34 صفحة - من 80 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالینوآوری تولیدنوآوری فرآیندیفشار مشتریمدلسازی.نوآورینوآوری فرآیندی سبزمحصولبهبودمشارکت مشترینوآوری فرایندی سبززیستمحیطی
-
4.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ مرادی، محمود ؛ مومنه، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1396 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 121 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی پایدارمدیریت زنجیره تامین پایدارفشار مشترینوآور بودن