کلمة المفتاح فواید ادراک شده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
2.
مؤلف : پارسامهر، مهربان ؛ زارع شاه آبادی، اکبر ؛
مجلة:المپیک»بهار 1387 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 7 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بانوان جوانفواید ادراک شدهمشارکت در فعالیتهای بدنیفعالیتهای بدنیمشارکتیزدی