کلمة المفتاح قابلیت مشتریمحوری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیات، فاطمه ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ كاتب مسؤول : قلیچ لی، بهروز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 239 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت مشتریمحوریمزیت رقابتی پایدارنوآوری در ارائه خدماتمشتریمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)