کلمة المفتاح محصولات ارگانیک / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحة - من 8163 إلی 8177 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزتحلیل شبکه ایمحصولات ارگانیکدغدغه زیست محیطیشرکت طبیعت زندهمحصولاتمحیطمحیط زیستزیستمحیطیاطلاعاتمصرفمصرفکنندگان
-
22.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
23.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 59 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
24.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)