کلمة المفتاح محصولات مصرفی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شورانگیز، عبدالعزیز ؛ رنجبر، دکتر محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، دکتر حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 123 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:گرندد تئوریمحصولات مصرفیتبلیغات اخلاقی
-
2.
مؤلف : برادران، وحید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بهینه سازیتئوری بازی هاراهبرد بهینة بازاریابیمحصولات مصرفیمولفه هایبازاربازاریابیراهبردراهبردهایبازیکنانتخابمحصولاترقیب