کلمة المفتاح مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1401- شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 219 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحصولات فرهنگینظریهپردازی دادهبنیادفضای رسانهای ایرانمدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیفرهنگیمدلرسانهایبرازشپژوهشتولیداقتصاد