کلمة المفتاح مدل تعالی سازمان (EFQM) / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدی پور، بهمن ؛ اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (9 صفحة - من 154 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکناندانشگاه پیام نورمدل تعالی سازمان EFQMمدل تعالی سازمانیانگیزش شغلیپژوهش
-
2.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ رحیمی، عطیه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Azad University (8 صفحة - من 141 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیارتباطات کلامیمدل تعالی سازمان EFQMایجاد انگیزه و کانالهای ارتباطی
-
3.
مؤلف : احمدوند، علی محمد ؛ تربتی، امیر ؛ پوررضا، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 55 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:موسسات آموزش عالیکارت امتیازی متوازن (BSC)ارزیابی عملکرد سازماننقشه ی راهبردمدل تعالی سازمان (EFQM)کارت امتیازی متوازنعملکردرویکرد کارت امتیازی متوازنمدیریتمدلراهبردیمدیریت عملکردمدل کارت امتیازی متوازنسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)