کلمة المفتاح مدل سروپرف / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
-
2.
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحة - من 171 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
3.
مؤلف : رجبپور، ابراهیم ؛ توکلی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1394 - شماره 26 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماتمدل سروپرفآمادگی الکترونیکی
-
4.
مؤلف : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، سال هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونماتریسراهبردیخاکستری
-
5.
مؤلف : رهبری پور، کسری ؛ سالک، رقیه ؛ پژوهان، موسی ؛ قاسم زاده، بهنام ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»تابستان 1397 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکیفیت خدماتمدل سروپرفتمایلات رفتاریموزه