کلمة المفتاح مدل محرک- ارگانیسم- پاسخ / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
2.
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ اشکانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 445 إلی 465 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدریسک ادراک شدهرفتار مشتریکیفیت سایتمدل محرک- ارگانیسم - پاسخمشتریفروشاطلاعاتشهرتمشتریانآنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)