کلمة المفتاح مدل مفهومی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 2
-
1.
مؤلف : سلیمی، احمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛ مراسل : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 594 إلی 626 )
الکلمات المفتاحية:تمامیتقابلیتهای بازاریابیمدیریت دانشمزیت رقابتی پایدارهوشمندی کسبوکاریادگیری مستمر سازمانیبازاریابیمدلقابلیتعملکرد برتربنگاهپژوهش
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ نیکو کار، غلامحسین ؛ نهاوندیان، محمد ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاربنگاهمشتری