کلمة المفتاح مدل مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میری، انیس ؛ ضیائی، ثریا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1397 - شماره 93 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 265 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکتابخانههای آستان قدس رضویکتابخانههای عمومی.مدل مفهومی مدیریت ارتباط با مشتریKeywords: Customer relationship managementAstan Quds Razavi's librariesConceptual model of the customer relationship managementPublic libraries .
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)