کلمة المفتاح مدلهای کسبوکار الکترونیکی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کریمی، شعیب ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 1847 إلی 1856 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتجاریمشتریانبرندبلیغاتاطلاعاتتجارت الکترونیکتبلیغاتکسب و کار الکترونیکاینترنتمدلهای کسب و کار الکترونیکی
-
2.
مؤلف : خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی ؛ عسگری مهر، مسعود ؛ مرتاض هجری، فرخنده ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»بهار 1397 - شماره 68 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 253 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:آمادگی الکترونیکیمدلهای کسبوکار الکترونیکیاستراتژیهای کسبوکار الکترونیکیفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکهـاارتباطاتمدلهای کسب و کار الکترونیکیمدلبـااینترنت
-
3.
مؤلف : فرازمند، عماد ؛ علی بخشی، رضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1396 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 103 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رتبهبندیتجارت الکترونیکیتاپسیسمدلهای کسبوکار الکترونیکی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
مجلة پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) 1 |