کلمة المفتاح مدیران بازاریابی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعدآبادی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (22 صفحة - من 327 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکاثربخشی عملکردمدیران بازاریابیبیمه ما
-
2.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ زارعیان، محمد ؛ زارعی متین، حسن ؛ فیروزی، منیژه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رفتارآشفتگیصنعتیمدیران بازاریابینظریه داده بنیادبازارمشتریمشتریانمدیریتمدلرفتاری
-
3.
مؤلف : لبافی، سمیه ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ محمدی، داوود ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1396 - شماره 39 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکههای اجتماعیمدیران بازاریابی
-
4.
مؤلف : میر، سعید ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1391 - شماره 244 (7 صفحة - من 24 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتفرهنگیهوش فرهنگیاطلاعاتمدیران بازاریابیموفقیت
-
5.
مؤلف : مهدوی، محمدعلی ؛
مجلة:میثاق مدیران»دی 1387 - شماره 36 (3 صفحة - من 4 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانکارکنانسازمانبازاریابیمشتریانمدیریتمدیریت کارکنانکیفیتمدیران بازاریابی
-
6.
مؤلف : دهقان، عبدالمجید ؛
مجلة:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (2 صفحة - من 84 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانبازاریابیمدیران بازاریابیرسانهها