کلمة المفتاح مدیریت خدمات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زندی، پیمان ؛ عظیمی، پرهام ؛ كاتب مسؤول : رحمانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1400 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 65 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:شبیهسازیمدیریت خدماتنظریه صفنرمافزار ED
-
2.
مؤلف : قربانی زاده، وجه اله ؛ کاظمیان، غلامرضا ؛ افتخاری، سید محمد علی ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1396 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:آسیب شناسیمدیریت خدماتمدل سیستم پایاسازوکارهای هماهنگی
-
3.
مؤلف : محمداسماعیلی، صدیقه ؛ جعفری، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1394، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 41 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتدانشگاههای علوم پزشکیاستانداردمدیریت خدماتکتابخانههای بیمارستانی
-
4.
مؤلف : ابوالقاسمی، زهرا ؛ غائبی، امیر ؛ رضائی شریف آبادی، سعید ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1390 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتهرانمدیریت خدماتکتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی تخصصیاستاندارد ISOIEC20000:2005
-
5.
مؤلف : اعرابی، سید محمد ؛ اسفندیاری، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز 1382 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آموزشایراناندازهگیری کیفیت خدماتکیفیتمدیریت خدماتسروکوالمشتریمشتریانکیفیت خدماتخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)