کلمة المفتاح مدیریت دانش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 2
-
1.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خانجانی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 ، A+ (Azad University (23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتریدرگیری مشتریکارآیی محصول جدید
-
2.
مؤلف : رضائی ملک، نرگس ؛ رضائی ملک، محمد ؛ توکلی مقدم، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدیریت دانش مشتریبانکداری همراهمدیریت خدمات بانکی