کلمة المفتاح مشتريان رابطه گرا / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سوار جوقان، فریبا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 1117 إلی 1135 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شده ارزش تاثیرگذاری مشتری مشتریان رابطه گرا مشتریان غیر رابطه.
-
2.
مؤلف : جدیری جبارزاده، بهنام ؛ موسوی، سیدسیامک ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 413 إلی 428 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي محتوا بازاريابي مفهومي مشتريان رابطه گرا مشتريان غيررابطه گرا بانك ملت.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |