کلمة المفتاح معرفی محصولات و خدمات جدید / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
مؤلف : هاشمی، سیده راحیل ؛ كاتب مسؤول : کمالی راد، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکشرکت بیمه البرزنوآوری در محصول و خدماتمعرفی محصولات و خدمات جدید