کلمة المفتاح شرکت بیمه البرز / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
مؤلف : هاشمی، سیده راحیل ؛ كاتب مسؤول : کمالی راد، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکشرکت بیمه البرزنوآوری در محصول و خدماتمعرفی محصولات و خدمات جدید
-
2.
كاتب مسؤول : گلستانه، محمدحسن ؛ مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ اکبری، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (18 صفحة - من 1696 إلی 1713 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازارارزش برندشرکت بیمه البرزتحول دیجیتالارزشفناوریمشتری
-
3.
مؤلف : خدایاری، فرانک ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ علی پناهی، مجید ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1397، سال هفتم ، شماره 24 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:شهرترفتاررفتار مشتریانشهرت سازمانیشرکت بیمه البرز
-
4.
مؤلف : افجه، سید علی اکبر ؛ دهقانان، حامد ؛ مفاخری، فهیمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1394، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرفتار شهروندی سازمانیتوانمندسازی روان شناختیحمایت سازمانی ادراک شدهشرکت بیمه البرزکارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)