کلمة المفتاح مقیاس کیفیت خدمات[4] / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ الماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1382، دوره اول - شماره 3 ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات[3]مقیاس کیفیت خدمات[4]عوامل محسوس (شواهد فیزیکی)[5]قابلیت اعتبار[6]پاسخگویی[7]اطمینان خاطر[8]همدلی[9]کارکنانسازمان تامین اجتماعیمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریانسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |