کلمة المفتاح منابع بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهلولی، دکتر نادر ؛ جباری خامنه ای، دکتر حسین ؛ تیرآبادی، علی ؛ تیرآبادی، پیمان ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1397، دوره اول - شماره 5 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهقابلیت بازاریابیمنابع بازاریابیمشتریرضایت مشتریمنافعبازاریابیاجتماعیمدلسرمایهمشتریانتحقیقخدمات
-
2.
مؤلف : حاجیپور، بهمن ؛ عزیزی، شهریار ؛ قرهچه، منیژه ؛ محمدی، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1396، دوره هفتم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیتخصیصنظریه دادهبنیادمنابع بازاریابی
-
3.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ قره چه، منیژه ؛ محمدی، مصطفی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 93 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواتخصیصرهیافتمنابع بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز حسابداری و مدیریت 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)