کلمة المفتاح موقعیتیابی شرکت / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ ناطق، محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»خرداد و تیر 1387 - شماره 96 و 97 (12 صفحة - من 98 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رقابتتقسیمبندی بازارتعیین بازار هدفموقعیتیابی شرکتتدوین استراتژی آمیخته بازاریابیبازارموقعیتیابیموقعیتاستراتژیبازار هدفرقابتیمشتریبازاریابی
-
2.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ ناطق، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رقابتتقسیمبندی بازارتعیین بازار هدفموقعیتیابی شرکتتدوین استراتژی آمیخته بازاریابیبازارموقعیتیابیموقعیتاستراتژیبازار هدفرقابتیبازاریابیمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کار و جامعه 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)