کلمة المفتاح میل به انتقام / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : رجبلو، سالومه ؛ وهاب زاده، شادان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 ، A+ (Azad University (13 صفحة - من 45 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:میل به انتقامهیجانات منفی مشتریانتبلیغات شفاهی منفی الکترونیکمیل به بهبود
-
2.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ ذابح غازانی، مهناز ؛ قدرت، سمیه ؛ كاتب مسؤول : فرجام، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نقض قرارداد روانیخیانت درکشدهمیل به انتقاممیل به اجتنابهتلمشتریخیانتمشتریانهتلها
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)