کلمة المفتاح نظریه های بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1401- شماره 117 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنظریههای بازاریابیمسیر نظریه
-
2.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛ زنگیان، سمیه ؛ شرفی، وحید ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1394- شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقفلسفه علمارزش شناسینظریه های بازاریابی