کلمة المفتاح نظریه پاسخ سؤال / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ مؤلف : فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:روان سنجی»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 52 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی اکتشافینظریه پاسخ سوالمدل پاسخ مدرجمقیاس برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف
-
2.
كاتب مسؤول : ایزانلو، بلال ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 79 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبعدسازهعاملFactor analysisItem Response TheoryConstructنظریه پاسخ سوالdimensionنظریه صفت پنهانKeywords: latent trait theoryfactorمدلآزمونروشمقادیر ویژهواریانسماتریستحلیلسوالAIC
-
3.
مؤلف : سلگی لرستانی، مختار ؛ گرامی پور، مسعود ؛
مجلة:روان سنجی»بهار 1398 - شماره 28 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:هنجاریابیویژگیهای روان سنجینظریه کلاسیک اندازه گیرینظریه پاسخ سوالپرسشنامه رشد خودمختاری آیووا
-
4.
مؤلف : حملدار، ناهید ؛ گرامی پور، مسعود ؛ تاجری، بیوک ؛
مجلة:روان سنجی»پاییز 1398 - شماره 30 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:هنجاریابینظریه کلاسیک اندازهگیریپرسشنامه انگیزه درونینظریه پاسخ سوال
-
5.
مؤلف : روشن قیاس چرمهینی، پروین ؛ گرامی پور، مسعود ؛ كاتب مسؤول : کیان، مرجان ؛
مجلة:پژوهش در تربیت معلم»بهار و تابستان 1397- شماره 1 (29 صفحة - من 129 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:معلمنظریه کلاسیک اندازهگیریصلاحیتهای حرفهایروش پژوهش آمیختهنظریهٔ پاسخ-سوالتحلیل عاملی تاییدی سلسله مراتبی
-
6.
مؤلف : ایزانلو، بلال ؛ گرامی پور، مسعود ؛ ترکاشوند، علی ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1395 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 11 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:روانسنجینظریه پاسخ سؤالمدل چندگزینهايمدل سه پارامتريگزینهمدلپارامترآزمونبرازش مدل
-
7.
مؤلف : حمل دار، ناهید ؛ گرامی پور، مسعود ؛
مجلة:روان سنجی»تابستان 1395 - شماره 17 (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:نظریه کلاسیک اندازه گیریپرسشنامه انگیزه درونینظریه پاسخ سوالمطالعه آزاد
-
8.
مؤلف : مطیعی لنگرودی، طیبه ؛ ایرانلو، بلال ؛ پیروی، رضا ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»بهار 1387 - شماره 1 ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:پایایینظریه کلاسیک اندازه گیرینظریه پاسخ سؤالتابع آگاهی شاخص های دقت آزمون
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روان سنجی 4 |
مجلة نامه آموزش عالی 2 |
مجلة پژوهش در تربیت معلم 1 |
مجلة مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)